.

.

lördag 11 december 2010


Vi kom både till och från skridskoskolan utan missöden :)

Mormor kom ner en sväng eftersom hon var ensammen hemma och inte hade något att göra så vi åt lunch tillsammans nere i hallen innan vi åkte hem.

PÅ eftermiddagen har jag varit och gjort nya naglar nui är det bara målningen som återstår.

Jag gör ungefär likadana julnaglar varje år, mörkröda (Revelon absolut världens bästa nagelack torkar så fort och fungerar felfritt fast jag haft det säkert i 10 år, hatar röda naglar så jag användet det en gån om året när det är jul) med guld hörn, i år tror jag att jag ska lägga till lite guldsträck också för en riktigt guldig känsla.

Jag har bara lite svårt att bestämma mig för vilken guld färg jag vill ha i år.


Hoppas ni haft en bra lördag YY


Inga kommentarer:

Tack för att du har tittat in på min blogg och hjärtligt välkommen tillbaka.

Ha en bra dag!

Kram Michaela :)