.

.

onsdag 22 december 2010

Vi missade tomten

Vår första lediga dag spenderade vi i Farsta centrum vi gick runt och tittade lite köpte julklappar och fiskar till vårat akvarium som stått tomt i flera månader nu ( bara för att jag inte orkat köpa nya afiskar). Jag såg när vi gick för bi tomtens fotölj att han skulle vara där mellan 12-16 och det var ett tag kvar så jag tänkte först :) SATAN jag som inte tog kameran med mig (jag tänke faktiskt innan vi åkte att undra om jag ska ta med kameran sen tänkte jag skärp dig var finns det att fota i Farsta) men att vi skulle hinna handla fiskar innan och sen gick vi till bussen och halvägs hemma på jag SKIIIIT OCKSÅ ...TOMTEN.

Så himmla typiskt jag tror dom skulke tycka att det var jätte kul att träffa tomten.

Nu är alla julklappar köpta så nu ska dom bara slås in också.
I kväll ska vi ha en liten försmak på julmaten, det blir prinskorv och köttbullar potatis, ägg rödbetssallad och jansson, DÄRFÖR att på julafton äter jag sill sill sill och massor med lant pate med cumberlandssås och cornichonger och skaldjurs paté med rom sås sen är jag så mätt att jag håller på att dö och då har jag inte kommit till varmrätterna än så den hoppar jag alltid över. Så vi äter varmrätten i dag så kan jag äta sill och paté med gott samvete på julafton.
Tror ni inte att jag somnade i The Deep igår :)
Önskar er en underbar kväll dan före dan före dopparedan. YY

Inga kommentarer:

Tack för att du har tittat in på min blogg och hjärtligt välkommen tillbaka.

Ha en bra dag!

Kram Michaela :)