.

.

torsdag 27 januari 2011

God morgon
Ligger här i soffan idag och är tyvärr sjuk, jag var dålig redan i går men tänkte att om jag vilar hela dagen så mår jag säkert bättre så jag kan jobba i morgon.
Tvärr var så inte fallet utan är ännu sämre idag. Tänkte i morse att Robin och Leo kunde vara hemma ifrån dagis med mig eftersom det gick så bra igår, men efter några timmars härjande så inser jag att den orken inte finns i dag så nu ska vi gå ut med Tuffs och gå till dagis och sen ska jag gå hem och lägga mig.
Hoppas eran dag är så mycket bättre än min Y
Kram

5 kommentarer:

Bloggande 4barnsmamma sa...

Åh tråkigt! Krya på dig!

Jenny - Hugos mamma sa...

Fy det låter inte kul!:(
Hoppas att du kryar på dig snabbt.

Det är verkligen jobbigt när ens djur går bort, det är det värsta att man inte får ha dom med sig så många år.

Kram

Linda aka Tokmorsan sa...

Krya på dig snabbt nu Kram

Evelina sa...

Har inte de flesta dialekt ;-)?

Hoppas du kryar på dig!

kattiiiiss sa...

Krya på dig!
Kram

Tack för att du har tittat in på min blogg och hjärtligt välkommen tillbaka.

Ha en bra dag!

Kram Michaela :)