.

.

lördag 15 januari 2011

God morgon lördag


Vi sitter i soffan och tittar på Disney dags men tyvärr kör dom inte bumbibjörnarna längra som är våran favo, men nu är Lilla sjöjungfrun, och killarna bara ÄLSKAR det.
I dag är första gången på skridsko skolan efter jul uppehållet och Robin och Leo är jätte glada, vi ska bara hinna gå ut en svän med Tuffa innan morfar kommer och hämtar oss.
Fick sms från el giganten i går att datan är klar nu, men jag tror inte på dom så jag ringde upp för att kolla och tydligen har dom inte bytt internet kontakten fast han i sevice disken också konsterade att den är glapp och så hade dom instalerat om windows och det ville dom ha betalt för ???? Fast dom instalerat fel drivrutiner förra gången så jag inte ens kunde använda internet.
Han jag pratade med lovade att han skulle kolla på datan och sen ringa mig så vi får väl se, hade ju varit bra om han ringde innan vi åker till skriskona så pappa kan skjussa mig till elgiganten på vägen hem men sån tur har jag nog inte.


Vad gör ni denna lördags förmiddag??

3 kommentarer:

Hanna sa...

Tror dom kör bumbibjörnarna på söndagar :-) Men som dina killar har Mina också blivit kära i lilla sjöjungfrun!

Anna sa...

Ja =) tiden går föör fort tycker jag =( allt bra med dej då? detsamma =) kram

Jenny - Hugos mamma sa...

Det satt vi också & tittade på idag!:)
Kul att du gillar min bloggar, tackar så mycket!:D
Fina killar du har, men det är väl inte så konstigt eftersom deras mamma ser jätte vacker ut!

Tack för att du har tittat in på min blogg och hjärtligt välkommen tillbaka.

Ha en bra dag!

Kram Michaela :)