.

.

lördag 22 januari 2011

God morgon Lördag

Idag skiner solen ute och tänk att man genast känner sig så mycket gladare
Det första Leo frågade i morse var om det var lördag och om dom skulle få lördags godis idag och när jag svarade ja sa han att idag skulle han inte slåss eller puttas eller vara dum i badkaret,
Tror ni han har förra lördagen i färskt minne fortfarande ?? :)
Men det är bra att man att man lär sig av sina misstag.
Efter skridskoskolan så ska pappa skjusa mig till skopunkten, behöver titta på ett par varma vinterskor för snowjoggingsen jag haft den här vintern har börjat gå sönder och är en sorglig syn just nu. Och sen behöver jag ett par till jobbet också eftersom mina gammla där har blivit kastade.

Önskar er en trevlig lördags förmiddag och hoppas att solen skiner hos er med

2 kommentarer:

Linda aka Tokmorsan sa...

Japp här skiner solen! Hoppas ni får en skön lördag! Kram

Sandra sa...

Kul med fint vinter väder, här snöar det...Klart att grabben minns lördagen, bra och lärorikt, hoppas det går bättre idag!

Tack för att du har tittat in på min blogg och hjärtligt välkommen tillbaka.

Ha en bra dag!

Kram Michaela :)