.

.

lördag 15 januari 2011

Å jag är så lycklig

Vi åkte efter skridskoskolan och hämtade min data och DEN FUNKAR!!!!!!

Och den funkar sååå bra också alla problem är borta : )
Dom har bytt tangentbordet så nu saknas det inte bokstäver i allt jag skriver ( jag började undra om jag hade fått hjärnblödning eller nåt eftersom det alltid saknadet några bokstäver i allt jag skrev sen kom jag på att det var tangenterna det var fel på) och det här tangentbordet är jätte skönt att skriva på också :) Y

Så skönt att allt krångel är över.


Nu sitter jag och funderar på vad vi ska äta till middag och nu är jag så där som förut att jag tänker på allt som finns i frysen och sen tänker jag nääää, allt känns trist men jag ger inte upp jag tänker bara äta det som finns hemma.

Jag ska lyckas : )

Nu kurrar magen också, jag tycker det är mycket svårare att hitta på en middag när man är jätte hungrig.

Vad äter ni denna lördags kväll??

Inga kommentarer:

Tack för att du har tittat in på min blogg och hjärtligt välkommen tillbaka.

Ha en bra dag!

Kram Michaela :)