.

.

lördag 15 januari 2011

Liten update.

Det blev UncleBens currysås, kyckling och ris till middag.

Jag tycker det är JÄTTE GOD men det tycker inte killarna så jag slänger nog ihop en currysås till dom.
Nu är middagen iaf på gång sen blir det bad och Lördags godis, det är något nytt hemma hos oss sen förra helgen, eg kom jag på det förra lördagen så det här är våran riktiga första gång.
Vi har aldrig haft lördags godis hemma hos oss för jag har aldrig växt upp med det utan har alltid fått äta godis när jag vill och så ville jag uppfostra Robin och Leo också för jag tycker det är helt sinnessjukt att man ska äta godis på en specifik dag och inte när man är godis sugen, då äter man ju bara för att man ska för att man inte får någon annan dag och måste passa på.
Men nu efter julen har det spårat ur fullständigt hemma hos oss och killarna vill ha godis varje dag nästan och så var det ju inte tänkt så nu provar vi att ha lördags godis så får vi se i framtiden om vi kan ta bort det igen.


1 kommentar:

Linda aka Tokmorsan sa...

Vi kör inte med lördagsgodis här. Mina får lite när som. Inte varje så klart men vi har ingen lördagsgodis hets alls här. Dom äter inte så mkt godis alls faktiskt även folk tror det!

Jag gillar också den där Uncle Bens :)

Tack för att du har tittat in på min blogg och hjärtligt välkommen tillbaka.

Ha en bra dag!

Kram Michaela :)