.

.

måndag 31 januari 2011

Måndag och fortfarande sjuk.

Börjar kännas som ett evigt gnällande nu : )
trist att det inte går över någon gång hade ju hoppats på att kunna gå och jobba idag, jag brukar bli sjuk länge men det är lika trist varje gång och läkarna sägar alltid att det enda som hjälper är vila så den här gången har jag VILAT ordentligt, men fortfarande så är huvudvärken extrem och orken obefintlig, trodde jag seriöst skulle svimma när jag gick hem från dagis i morse.

Jag hatar att vara sjuk på helgen för det känns som jag missar så mycket värdefull tid med killarna då, när måndagen kommer är det en stor besvikelse.
Och vilken häxa jag har varit dom senaste dagarn, jag har mått så dåligt att jag har snäst och skällt obehärskat på dom och tyckt att dom betett sig som galningar fast dom har säkert inte varit värre än vanligt.
Jag får jätte dålgt samvete men just i stunden tror jag att jag ska dö av allt skrikande, höga röster och vilda lekar.


1 kommentar:

Bloggande 4barnsmamma sa...

Nej men, fortarande sjuk? Förstår att du måste vara trött då det!
Krya på sig!

Tack för att du har tittat in på min blogg och hjärtligt välkommen tillbaka.

Ha en bra dag!

Kram Michaela :)