.

.

tisdag 4 januari 2011

Mera shopping

Shopping är ju som sagt a girls best friend, eller ??

Jag i allafall blir ju så lycklig av att shoppa, eller nej inte av att shoppa utan av att ha shoppat.
I dag åkte pappa och jag en sväng för att handla allt jag sett på annons.
Golvet där nere är så fruktansvärt, så fick jag syn på att dom hade mattor i perfekt storlek för 79 kr på RUSTA och dom var riktigt snygga också så jag köpte tre st jag menar 79kr sanslöst.
Och så två påslakarn på JYSK lila så klart, bara för att dom var vackra och det är så länge sen jag köpte några nya. Priset var också lagom.
Sen sist men inte minst jo prismässigt såklart. Orkidéer på ÖB.
Egentligen gillar jag inte tyg/plast blommor alls, tycker det är så himmla tattar aktigt (förlåt alla ni som gillar tyg/plast blommor) Men nu för tiden är en del riktigt verklighetstrogna men just dom här orkideérna blir så vackra i badrummen där det inte går att ha några riktiga blommor utan blir ett fint färg inslag.



Så nu är det vackert lite var stans här hemma. Och lyckan är total, jag går och tittar på mattorn och blommorna och bara myser och längtar tills jag bäddar rent i sängen.


Hur var din dag??

1 kommentar:

Maria sa...

Vilka fina fynd du har gjort!
Alltid roligt att få shoppa:-)

Kram Kram

Tack för att du har tittat in på min blogg och hjärtligt välkommen tillbaka.

Ha en bra dag!

Kram Michaela :)