.

.

måndag 31 januari 2011

Nu är dom här för att stanna

Mina ÄLSKADE gummistövlar, som jag berättade om.
Jag köpte ju en str 5 som skulle vara 1cm större än mina fötter och visade sig vara jätte förstora, Nu har mamma varit och hämtat ut de nya str4 dom skulle vara 0,5 cm mindre än mina fötter men är ca 1cm förstora så alltså alldeles PERFEKTA Jätte intressant eller hur ??? :)
Men man undrar ju lite hur Halens mått tabeller eg funkar :)

har mest legar och sovit hela dagen, Tuffs har väckt mig med jämna mellanrum för att få pussas lite :)
Efter attjag hämtat killarna på dagis ville dom stanna kvar ute och leka i snön så det blev nästan 1.5 timmars lek ute, gud så bra med all frisk luft, mycket bättre än att vara inomhus med mig och mina baciller, efter en stun kom Leo in och frågade om grannen väggivägg fick vara och leka med dom, han är lika gammal som Leo och fantastiskt snäll, lugn och duktig, så självklart fick han det.

Nu ska jag göra pizza (idag igen) men jag köpte ju pizza kit när Emma skulle komma hit och nu går det ut snart så då äter vi det i dag, Leo blev lite avis igår på att jag fick pizza och han pyttipanna :)

Hoppas ni haft en fin Måndg


4 kommentarer:

Anna sa...

Snygga! Med sådana ønskar man ju att det regnar alla dagar i året.

Lotte sa...

Snygga stövlar och GOTT med pizza!! Ha en trevlig kväll

kattiiiiss sa...

Vad fina stövlar!!
Ha en bra dag!
Kram
K

Anna - Mamma till Theodor. sa...

Åh, vilka tuffa! :D

Tack för att du har tittat in på min blogg och hjärtligt välkommen tillbaka.

Ha en bra dag!

Kram Michaela :)