.

.

torsdag 6 januari 2011

Snö stormen viner

här utanför idag, på förmiddagen var det lite bättre så vi han faktiskt åka snowracers en stund men det var kall och vinden var ännu kallare.
Idag skulle Emma ha kommit till oss men så blev hon sjuk tilla allas vår stora sorg, vi hade alla sett fram emot att hon skulle komma idag, leo blev så ledsen när jag berättade att hon inte skulle komma så han började gråta.

Som plåster på såran och för att få honom att sluta gråta så lovade jag att vi kunde fäktas och leka Ivanhoe när dom hade vilat.

Jag och Robin fick vara "han med horn" och Leo var Ivanhoe med sötaste riddarhjälmen.

Sen har vi fikat MASSOR, för vi var i centrum på förmiddagen och köpte massa fikabröd som vi skulle äta när Emma kom.

Munkar med choklad och stjärnor på.

Vi ändrade middags planerna lite, Emma ville äta hemmagjord pizza så vi sparar det kitet utifall hon blir frisk och kommer en annan dag. Istället ska vi ära lasagne och tror ni inte att nu när jag tinade köttfärsen och så, så såg jag att vi inte hade köpt några krossade tomater så nu är det bara att ge sig ut i den hemska snö stormen.

Typiskt


Önskar er alla en dag UTAN snöstorm ;)

3 kommentarer:

Lotte sa...

Vilka fina bildcollage du gör!! Det vill jag med kunna göra. Jag och datorer = ingen bra kombination!! Krm Lotte

Caroline - Ellas mamma sa...

så mysig dag ni har haft, trots snö kaos. Kan det inet bara sluta nu ....?? krma

Linda sa...

Ni fick en fin dag i alla fall verkar det som. Hoppas er fredag blir utan snöstorm precis som här. Idag verkar det inte bli snö men vem vet dagen har bara börjat än så länge.

Tack för att du har tittat in på min blogg och hjärtligt välkommen tillbaka.

Ha en bra dag!

Kram Michaela :)