.

.

onsdag 9 februari 2011


Här är lite bilder från vår promenad i skogen på förmiddagen. Det var jätte länge sedan vi gick i skogen tillsammans, jag började ju powerwalka i höstas så då tog jag ju med mig Tuffs då.
Men när vi gick i skogen i söndags så tyckte dom att det var så roligt att dom har frågat igen och igen om vi inte kan gå i skogen igen, och ingen blir ju gladare än Tuffs, som dessutom håller på att öva att gå utan koppel.
På kvällen har jag varit på jobbet och haft personal möte så nu sitter jag i soffan och har precis ätit resterna av fiskgrytan från igår och en tallrik marängswiss, så jäkla onyttigt men jag kan inte låta bli, jag är totalt inne i en marängswiss period just nu :( Så dumt.
Måste försöka komma i säng lite tidigare idag för jag har sovit dåligt i natt beror säkert på att jag satte mig i soffan vid 22 tiden och drack två koppar kaffe eller ?? :)
Och för att jag hade så fruktansvärt ont, jag lyckades göra illa mig igår eg en liten skit skada men den var fruktansvärd...
Jag gjorde armbandet kortare på klockan med en petgrej dom skickade med och slant och högg den rakt igenom nageln, jag höll faktiskt på att kräkas när blodet började välla upp ur nageln, och jag har fortfarande så ont att jag inte kan använda pekfingret fast det gått över ett dygn och ändå är hålet i nageln pytte litet.
Nog om det ;)
Godnatt alla glada och sov gott

1 kommentar:

Linda aka Tokmorsan sa...

Usch då. Hoppas fingret mår bättre idag.

Härlig bilder :)

Tack för att du har tittat in på min blogg och hjärtligt välkommen tillbaka.

Ha en bra dag!

Kram Michaela :)