.

.

lördag 5 februari 2011

Hej alla fina.
Vi har en disig och grå lördag här med några plusgrader.
I morse när jag vaknade upptäckte jag någontin som inte var som vanligt, det kom in ljus runt kanterna på rullgardinen, det är första gången som det är ljust när vi vaknar och vi vaknar alltid samma tid, kring 8 kvart över kvart i, eller halv 9 om jag har riktig tur :)
Men tyvärr gillar jag det inte, visst är det mysigt att vi går mot ljusare tider men jag har så svårt att sova när det blir ljust i sovrummet och fast jag har mörkläggnings gardin räcket det lilla ljus som kommer in på kanterna för att väcka mig.







Hä är några kort från dagens skriskoskola.

Det var toppen kul att vara därextra kul blev det för att jag träffade massa barn ifrån jobbet som jag inte sett på två veckor nu.

Inga kommentarer:

Tack för att du har tittat in på min blogg och hjärtligt välkommen tillbaka.

Ha en bra dag!

Kram Michaela :)