.

.

onsdag 9 februari 2011

Ny klocka


Jag beställde också en klocka från ellos (jag vet att alla köper jätte dyra klockor som kostar tusenlappar men det har aldrig varit min grej, jag har aldrig hafr den ekonomin heller och även om jag kanske kunde spara ihop pengar så känner jag att ex en klocka är inte där jag vill lägga pengarna heller) så därför passa det mig utmärkt med den här från ellos som jag för övrigt tycker är jätte snygg.
Det är inte heller priset som har någon betydelse när det gäller kvalite även om folk påstår så, min förra klocka var ett impulsköp på hötorget jag tyckte den var så fin och den kostade 150 kr så den fick följa med hem direkt och den har jag haft i 3 år nu men så i höstas bröt jag av den lilla pluppen där man ställer tid och datum med för att jag trodde att man skulle ta i och dra ut den lite till. annars hade den funkat ännu längre.
Men sista tiden har jag fått en super snygg av mamma och pappa i julklapp, köpt en med rosa urtavla på ur&penn och sen blev jag sugen på en i guld och då hittade jag den här och den var också alldeles underbar i verkligheten också.

2 kommentarer:

Linda aka Tokmorsan sa...

Jag köpte mig en underbar klocka förra året men min dotter gjorde sönder den så klart :(

Fin klocka du hittade tycker jag!

Mollan sa...

Vilken fin sida du har :) Kul att du hittade min sida (hur nu det gick till *ler*) Lustigt att du kallas Michan, det är vad vi kallar min dotter också (heter Michelle) Ha en bra kväll :) Kram

Tack för att du har tittat in på min blogg och hjärtligt välkommen tillbaka.

Ha en bra dag!

Kram Michaela :)