.

.

söndag 20 februari 2011

Så trötta :)

Killarna ligger i sina sängar och sover som stockar, vi var inte hemma förrens vid halv 9 eftersom matchen var i Uppsala.

Efter matchen gick vi på kinan som ligger precis brevid hallen, underbart god middag som uppskattades av alla, (nu får min smal byxor jobba;)
Jag sitter i soffan och läser era bloggar samtidigt som jag kollar på Big Brother 2011. Men jag vet inte tycker den ena deltagaren är värre än den andra eller så har jag blivit för gammal :)
Nej nu är det nog dags för sängen för mig med känns som det har varit en lång dag.

4 kommentarer:

Malin & Prinsessan sa...

Haha, näe medans jag var gravid så tyckte jag synd om henne som skulle få komma ut i världen till denna kylan :) Men nu ser det mer mysigt ut att ligga nedbäddad sådär. Och de kalla dagarna får vi helt enkelt stanna hemma ;)

Sara, mamma till pseudotvillingar sa...

Tack :) Jo nog blir det lite att göra men det är ju inte lika hektiskt längre nu när trollungarna blivit lite större :)

Linda sa...

Låter som en härlig dag :) Hoppas ni haft en skön måndag också Kram

Annah - livet som tvåbarnsmamma sa...

Jag har just beställt en förstoring på det, och ja som du säger det kommer nog att sitta lite överallt här hemma sen haha.

Tack för att du har tittat in på min blogg och hjärtligt välkommen tillbaka.

Ha en bra dag!

Kram Michaela :)