.

.

onsdag 23 februari 2011

Sjörövar Rakel

Här har vi minsann inte gjort mer än absolut nödvändigt. Efter att dom vilat tittade vi på Spiderman 3 på datan men tyvärr somnade jag efter en liten stund, och när jag vaknade hade Leo somnat halft uppepå mig :)
Men ändå började han kli sig i ögonen redan innan 19 vilket ar tidigt för honom att bli trött, så vi gick upp och borstade tänderna satte på pyjmas och så fick han välja en bok.
Han valde Sjörövar Rakel.
Jag tycker den är så bra, så roligt skriven spännande och fantasifylld.

Nu har dom legar i sina sängar tett bra tag men jag ska gå upp till Leo nu och ge honom hostmedicin för han kan inte somna för att han hostar hela tiden.


4 kommentarer:

Dorothea - Ett nästintill trillingliv sa...

Hej!

Jag hade missat din kommentar -min pizzor är helt enkelt små vanliga pizzor. Lite godare och toppen till ett litet plockbord. Bara att använda ett större ölglas eller liknande och skära ut små runda cirklar med den!
Tipp topp!

Ha en fortsatt trevlig onsdagskväll!

Malin sa...

ja jag slänger inte en enda bild =) allt sparas för de är ju minnen och alla bilder blir speciella på sitt sätt!
kram

Helena - mamma till Alexander sa...

sv: ja verkligen kanonpris! Kolla i din Ica butik, kanske har de samma pris där?!
kram!

Linda sa...

Den har jag köpt till dottern idag! Hoppas hon gillar den lika mycket som din Leo gör. :-)

Tack för att du har tittat in på min blogg och hjärtligt välkommen tillbaka.

Ha en bra dag!

Kram Michaela :)