.

.

lördag 12 februari 2011

Solen skiner hos oss denna LÖRDAG och snön ligger vit överallt.
Vi fick så mycket snö igår att man inte tror sina ögon, tåg och buss kaoset fortsatte långt in på natten här.
Vi har som vanligt varit på skridskoskolan på förmiddagen och killarna vilade välbehövligt i min säng efter lunchen.


Leo var så trött att när jag kom upp med mandariner hade han somnat, men jag fick liv i honom så mumsade han mandarin halft i sömnen :)

Nu är dom ute och leker i snön och jag ska försöka ta mig i kragen och städa i sovrummet där jag också har ett berg, och några påsar men julpynt som ska upp på vinden, och av någon anledning duplo och andra leksaker ;)

Men det tar emot, jag är trött och har lite lätt huvudvärk och eg är det roligare att städa när man får ett städ ryck men tills det kommer så stör jag mig på röran i sovrummet varje morgon när jag vaknar och varje kväll när jag går och lägger mig, men det är väl därför jag skjuter upp det hela tiden för man spenderar ju inte många vakna minuter i sovrummet.

Inga kommentarer:

Tack för att du har tittat in på min blogg och hjärtligt välkommen tillbaka.

Ha en bra dag!

Kram Michaela :)