.

.

måndag 28 februari 2011

Sportlov!

Hej alla fina.
Äntligen dags för sportlov, mina barn går ju inte i skolan men eftersom jag jobbar i skolan så blir det sportlov för oss ändå :)
Och det betyder mycket roligare arbetstider för mig.
Idag jobbade jag 10- 13:30 så jag hämtade killarna redan vid 14 så vi har hunnit med massa trevligheter.

Vi har fikar med chokladbollar och muffins.

Och sen pyssel.
Jag sparade några mjölk kartonger som vi kunde göra något kul av och det var det första Robin sa när han klev innanför dörren i dag så det var bara att plocka fram grejerna och sätta fart.
Jag hade en illusion om att det skulle bli djur men vi tittade på Timmy Lamm i morse och han byggde en traktor så nu har Robin också byggt en traktor.
Inte särskilt lik men han är stolt :) YY

3 kommentarer:

Nadja sa...

Härligt med sportlov, de skulle jag med vilja ha :D

Sandra sa...

Härligt kreativt!

Anna sa...

Härligt med både sportlov och pyssel!

Tack för att du har tittat in på min blogg och hjärtligt välkommen tillbaka.

Ha en bra dag!

Kram Michaela :)