.

.

fredag 25 februari 2011

TGIF, happy friday, äntligen fredag, bla bla bla

Jag är döds trött, jäspar och höll på att somna när jag låg och gosade med Robin i soffan.
Leo låg i andra ändan och slöade.
Jag hade tidigare idag världens planer på räkor vin och aioli och en skräckis, men seriöst jag orkar knappt skala några räkor, känns mer som att en kanna kaffe skulle passa för att inte somna samtidigt med barnen kl 20,00
Men visst är det skönt med fredag, sen börjat helgen.
I morgon blir det skridskoskola med Micke och på söndag ska vi gå på bio med Micke och Emma och se på Trassel, tror att jag längtar mer än barnen ;)

Ha en skön fredags kväll YY

3 kommentarer:

Milla sa...

tack ska du ha för din fina kommentar hos mig! :) och vad kul att du kikat in. vilken härlig blogg du har! fina barn. <3

Madeleine sa...

Väldigt sant! Däremot är jag duktig på att hitta massa saker som jag lägger i kassan, men jag betalar inte utan jag bara stänger ned webläsaren, superbra :D

Linda sa...

Man är så där seg vissa dagar. Men det är ändå skönt med fredag.

Hoppas lördagen blir kanon för er nu!

Tack för att du har tittat in på min blogg och hjärtligt välkommen tillbaka.

Ha en bra dag!

Kram Michaela :)