.

.

tisdag 8 februari 2011

Tulpaner tulpaner

Kan inte få nog.
Så fort dom börjar sälja tupaner känner man att våren är här, och tulpaner är en favorit.

I dag slaskar det hos oss, det snöade hela kvällen och säkert natten också och i da är det några plusgrader så det var ett himlans snö slask ute i morse.
Jag verkligen hatar det, för det innebär stövlar galonbyxor och blöta kläder, framförallt vantar.
Själv kan jag börja använda mina nya stövlar så det är en glad nyhet men att lyckas hålla killarna torra är en utmaning.

He en trevlig vår tisdag YY

6 kommentarer:

Hanna sa...

Tror jag ska köpa mig lite tulpaner jag med :-)

äppelblomman sa...

Älskar oxå tulpaner!!
Vad fint du har det!!
Kram K

Jenny - Hugos mamma sa...

Idag tittade solen fram här idag & då kom vårkänslorna!:)
Tulpaner är så fint!

Sandra sa...

Visst är tulpaner underbara? De finns de i så många vackra färger! Mer vår än så kan vi nog inte få så vi får unna oss en bukett i veckan för känslan av nya tulpaner är fantastiskt!

Lotte sa...

Å va fint med tulpaner!! Jag fick ett par buketter i helgen :-) Vad skönt att du är frisk nu!! Kram

Linda aka Tokmorsan sa...

Har gett upp tanken på torra barn! Inget att göra nåt åt. Tur jag har torkskåp hemma känner jag!

Vackert med tulpaner minsann. Ha en skön dag nu Kram

Tack för att du har tittat in på min blogg och hjärtligt välkommen tillbaka.

Ha en bra dag!

Kram Michaela :)