.

.

måndag 28 mars 2011

AIK vinna eller försvinna


Vi sitter allihopa klistrade vid tv oc htittar på AIK-Falun i innabandy. Min absoluta och enda favorit sport.

Jag är enormt leden för att vi inte är där men det går ju inte eftersom matchen börjar 19:15 och det strax e läggdags för killarna.

Första gången Micke frågade om jag ville följa med och titta på AIK innebandy trodde jag han var galen, innebandy är något man spelar på gympan men efter en 3-4 matcher så var jag helt fast och totalförälskad.


Uppdate: Vi förlorade i straffar och likt en bebis sitter jag här med tårar i ögonen och en gråtklump ihalsen. Så töntigt men det var så spännande även fast jag pausade en halvtimme och tittade på slutet av mamma byter bo.

Inga kommentarer:

Tack för att du har tittat in på min blogg och hjärtligt välkommen tillbaka.

Ha en bra dag!

Kram Michaela :)