.

.

måndag 21 mars 2011

Den var underbar.


Den var snygg fantastisk och alldeles underbar och JAG ÄLSKAR DEN.
Den var precis som jag hade hoppats, jag gillar väskor som är lite "påsiga" och stora för jag vill ha med mig nessesär och almenackan och jobbpapprena, (eftersom jag ändå har väskan till jobbet 4 dagar i veckan) och kanske en extra tröja ibland eller halsduk, vantar och mössa på vintern.
Jag har en väska som jag verkligen tycker om, men axelremmen är så smal så den är inte bekväm. Den här axelremmen är tjock och dessutom snygg också
Så slut betyget KÄRLEK YY

3 kommentarer:

Anna - Mamma till Theodor. sa...

Den va jättefin :)

Sandra sa...

Perfekt, väskor måste vara stora om man ska ha dem till jobbet!

Linda aka Tokmorsan sa...

Härligt att du gillade den. Jag har redan massa stora väskor så jag är på span efter en mindre. Hade en som jag älskade men den eldade min kära make upp av misstag. Ställt den på spisen och satte på plattan. Nej nog om det jag blir bara ledsen.

Ha en fin kväll nu goa du Kram

Tack för att du har tittat in på min blogg och hjärtligt välkommen tillbaka.

Ha en bra dag!

Kram Michaela :)