.

.

onsdag 9 mars 2011

Det var en hemsk natt


Jag fick sova lugnt i början sen kom Robin och la sig på madrassen som vanligt men sen började han hosta, krupphosta. Det har han aldrig gjort förut, sen mitt i hostan fick han andnöd och panik (och jag också) men det var ändå bättre än när det har hänt Leo för han är så liten och ynklig på något sätt. Robin är så stor och duktig i alla lägen även den här gången fast han var panikslagen och livrädd.

Han fick Leos krupp medicin som verkade jätte fort, men sen andades han väldigt ansträngt så jag hade svårt att sova och låg hela tiden och funderade på om jag skulle väcka honom och ta ut honom i friska luften, det är ju lite svårare med honom, Leo är så liten och lätt så honom kan jag bära men Robin måste ju tyvärr gå själv.

Efter allt krånglande så sov killarna ända till 10.47 jag trodde inte mina ögon när vi vaknade.

Men dom behövde sannerligen vila.



Inga kommentarer:

Tack för att du har tittat in på min blogg och hjärtligt välkommen tillbaka.

Ha en bra dag!

Kram Michaela :)