.

.

torsdag 17 mars 2011

God morgon
Jag har precis kommit hem från dagis eller ja för 35 minuter sen, Leo är i skogen och Robin åker skridskor Y (så underbart att han får den chansen på dagis speciell nu när skridskoskolan e slut för den här gången) och nu sitter i soffan och dricker kaffe, jag är så trött, så fruktansvärt trött.
Det märks att man blivit bortskämd i en vecka nu med att ligga och somna om hur länge man vill, ögonen känns som grus och helst vill jag lägga mig på soffan och sova lite innan jag åker till jobbet, men det känns dumt kanske blir jag ännu tröttare då och i morgon måste jag upp tidigt så det e lika bra att öva..... men jag vill sova liiiite till :)
Undra hur lång tid det tar innan kaffet börjar verka ?

Ha en fortsatt underbar tosdag och till er som jobbat hela veckan .... i morgon är det fredag YY


Inga kommentarer:

Tack för att du har tittat in på min blogg och hjärtligt välkommen tillbaka.

Ha en bra dag!

Kram Michaela :)