.

.

lördag 26 mars 2011

God natt




Vi ligger alla i sängarna nu även jag. Så trött efter den här dagen, det är nog för att vi gick hemmifrån vid 10 i morse och kom hem vid 19. Golvet var inte riktigt klart så han kommer tillbaka i morgon och gör färdigt.
Dagen blir ju så intensiv när man är hos mormor och morfar och speciellt så många timmar och Leo var i sitt esse hela tiden.
Vi struntade i lördags godis i kväll både för att det var så sen och inte särskilt mysigt när alla var trötta och dels för att Leo inte alls förtjänade det, jag sa att vi kan ha lördags mys i morgon i stället om Leo är duktig.
Nu ska jag titta på ett avsnitt av ghost wisper i sängen om jag håller mig vaken vill säga.

God Natt

1 kommentar:

Linda aka Tokmorsan sa...

Hej hoppas du sovit gott och inte glömt ställa om klockorna. Det glömde jag så klart ha ha

Ha en skön söndag nu Kram

Tack för att du har tittat in på min blogg och hjärtligt välkommen tillbaka.

Ha en bra dag!

Kram Michaela :)