.

.

onsdag 2 mars 2011

Leo har en liten svacka

I morse när vi kom ner möttes vi av dessa vackra knoppar, den underbara Tet-a-teten har fått tre blommor över natten. och tulpanerna har också öppnar sig sen i går.


Solen skiner hos oss idag och vi har varit en sväng hos mormor och morfar på förmiddagen.

Leo har haft två "dåliga" dagar.
Vet inte varför och jag vet inte vad det beror på.
Så mycket bråk, hela tiden och jag blir så ledsen och besviken när han har såna här dagar, han har på sista tiden varit jätte duktig och vi har "övat på att lyssna" Leo har ju lite svårt för det så jag har försökt göra det till en lek och det har gått jätte bra, tills igår då han började redan när mormor hämtade på dagis och han började skrika åt henne och ville inte klä på sig och sen har det fortsatt, han vill inte sitta still och ordentligt vid matbordet, han förstör för Robin vad han än leker med. Han skriker och gråter, sparkas och slåss fast inget är fel.

Jag hoppas det går över snart för det tar verkligen på en när han beteer sig så här Y




2 kommentarer:

Linda sa...

Trots är underbart glöm inte det nu ;)
Nej då allvarligt förstår dig så väl. Min Emelina kan vara helt omöjlig vissa dagar. Lyssnar inte. Är inte still, bråkar med storasyster och bara vrålar hela tiden. Man kan bli galen för mindre!

Cissi sa...

Vad jobbigt!
Hoppas det inte blir långvarigt...

Kram

Tack för att du har tittat in på min blogg och hjärtligt välkommen tillbaka.

Ha en bra dag!

Kram Michaela :)