.

.

torsdag 10 mars 2011

Jätte god middag

Jag åt en så god middag idag vilken känndes jätte taskigt mot Robin som åt rostmacka och blåbärs soppa, men han brydde sig inte alls.
Blev så sugen på kött och pommesfrites, det var jätte länge sen jag åt kött eftersom jag bara åt GI förut och då åt jag kött och sallad så ofta att jag tröttnade.
Jag flera paket i frysen med entrecote i frysen (som jag köpte nör det var billig, 99kr/kg super billigt) så jag tinade ett sånt och gorde pommes till och en kall sås på gräddfil och Holiday dip och lite majonäs och det blen en perfekt kall sås som passade jätte bra till både köttet och pommesfriten.

Ikväll ska jag försöka med efterätts avvänjning.
Jag kan inte sluta och äta något gott på kvällarna, maränswiss, semla, osv osv (inte på samma kväll så klart men någonting gott varja kväll) Men nu när jag försöker blir suget bara ännuvärre, jag började försöka i går men det gick åt skogen :)
Bättre lycka idag.

Inga kommentarer:

Tack för att du har tittat in på min blogg och hjärtligt välkommen tillbaka.

Ha en bra dag!

Kram Michaela :)