.

.

söndag 13 mars 2011

Kina mat till middag



Nu är det kväll och det är jag lite glad för, jag har mått så dåligt idag ont i hela kroppen framförallt knäna, Mick sa att det var samma som han har/haft så det är väl något som går då.
Men han kom hit en sväng med denna underbara middag Thai kyckling med caschewnötter och ris från Kinahörnet i Farsta.
Gud så gott det var och det räddade hela kvällen, att slippa laga mat när man e sjuk är guld värt.
Robin och Leo åt ravioli men det älskar ju dom så det var världens lyx middag för oss alla i dag :)

Hoppas att ni har sluppit bli sjuka
Kram denna söndags kväll YY




4 kommentarer:

Josefin -Happy Days- sa...

Hej o ledsen för sent svar, tog lite ledigt i helgen. :-)

Tack så mkt, vad glad jag blev för dina rader, roligt du gillade min blogg! Ang din fråga så använder jag mestadels photoshop till mina bilder när jag redigerar dem.

Hoppas helgen varit fin, önskar en trevlig ny kommande vecka, kram!

Petra sa...

Gott med hämtmat på en söndag.
Kram

Fia sa...

Jag har köpt det på ica så kolla maxi annars kan jag tänka mig att City Gross kan ha det.

Linda sa...

Nej nej här är det sjukstuga som gäller. Jag och mini är dåliga. Själv har jag vart dålig sen förra måndagen. Jobbigt men ja ja jag överlever detta med.

Hoppas maten smakade och att ni får en bra start på nya veckan nu Kramar

Tack för att du har tittat in på min blogg och hjärtligt välkommen tillbaka.

Ha en bra dag!

Kram Michaela :)