.

.

onsdag 16 mars 2011

Mera skor





Hittade två par underbara skor till på SKOPUNKTEN måste verkligen ta mig i väg och titta på dessa snart innan de tar slut.
Det översta hoppas jag massor på att dom kommer vara sköna så att det blir en snygg vardags sko eftersom dom inte har så höga klackar.
På sommaren bor jag i lite längre jeans shorts, (knä långa )och då tror jag dessa kommer bli perfekta.
De nedersta får vi se med jag tycker det är sååå snyggt med höga klackar, men tycker alltid att det är så jobbigt att gå i så dom åker alltid längs in i garderoben tillslut, men idag äger jag inga höga snygga alls för de tillfällen man vill vara lite extra snygg och dom här är verkligen extra snygga YY
Längtar efter att PROVA

Inga kommentarer:

Tack för att du har tittat in på min blogg och hjärtligt välkommen tillbaka.

Ha en bra dag!

Kram Michaela :)