.

.

tisdag 8 mars 2011

Säng dags




Nu är det dags att gå upp och sova men det tar emot.
Robin var absurt varm trots att han fick Ipren innan han gick och la sig, så jag öppnade sovrumms fönstret och hoppas att den kalla luften ska kyla ner honom. Nu är Iprenen slut och enligt doktorn i morse så är Alvedon värdelöst för att ta ner hög feber och på apoteket berättade dom att Ipren e slut i stockholm.
Vadå SLUT????? Helt sjukt tycker jag.
Så det är med enorm oro jag ska gå och lägga mig, jag vill sova för det har blivit så lite sömn de senaste nätterna men helst vill jag sitta vid han sida och vaka över honom i natt.
Känner mig så rädd liten och hjälplös när barnen är så här sjuka.


2 kommentarer:

Linda sa...

Det är jobbigt när barnen är sjuka! Men vad då Ipren är slut?! Var det dummaste jag hört!

Hoppas barnen piggnar till snart Kram

Anna sa...

Hoppas det är bättre idag!
Måste vara jobbigt och ensamt som du skriver. Kram till dig och din familj och må all sjukdom førsvinna!

Tack för att du har tittat in på min blogg och hjärtligt välkommen tillbaka.

Ha en bra dag!

Kram Michaela :)