.

.

onsdag 9 mars 2011

Snygga skor till sommaren


Tittade på Skopunktens hemsida och hittade dessa två skor till sommaren.
De översta blev jag jätte glad över, jag har ett par snarlika som är mina absolut favoritskor på sommaren, så sköna. Jag har haft dom två sommrar men i slutet av den här sommaren började den ena skon göra så ont på sidan så det började tillslut blöda. Fattar ingenting.
Och den andra är bara så söt/fin/snygga hoppas dom är sköna att gå i också YY
Längtar tills killarna blir friska så jag kan åka och prova dom.

3 kommentarer:

Sandra sa...

Måste nog också dit, tack för tipset!

Anna sa...

Jag vill ha den understa, men i vit, undra om det finns?

Anna sa...

Då blir det vita med blommor i sommar:)

Tack för att du har tittat in på min blogg och hjärtligt välkommen tillbaka.

Ha en bra dag!

Kram Michaela :)