.

.

söndag 27 mars 2011

Söndag och sommartid

Idag har det varit dåligt med bloggandet.
Robin vaknade 06.41 men det tyckte jag på tok för tidigt så han fick gå och lägga sig igen och sen kom han 07.38 och sa att både han och Leo var vakna och frågade om det var morgon och det tyckte jag att det var.
Vi tittade på tv i sängen och kl 8 började Disneydags och jag tyckte det var jätte konstigt att det började redan kl 8, kliade mig i huvudet länge och väl och undrade vad dom hade för anledning att göra så just den här lördagen eller har det alltid börjar 8??
Då trillade poletten ner ......
Det är ju sommartid och då blev ddet helt plötsligt bråttom eftersom golv farbrorn skulle komma kl 10. Sen funderade jag på om HAN hade ställt om klockan eller om han skulle komma kl 11. Han kom 10 och då smet vi hemmifrån.

Inga kommentarer:

Tack för att du har tittat in på min blogg och hjärtligt välkommen tillbaka.

Ha en bra dag!

Kram Michaela :)