.

.

torsdag 3 mars 2011

Å vad det är skönt att sluta tidigt, fast dan rusar iväg ändå.
Slutade 14.00 var på dagis 14.30 och hemma 15.00 Tjaaa.
Men vi har iaf hunnit med att duscha hela familjen, ja inte Tuffs :)
Jag tänkte hoppa in i duschen när vi kom hem och då frågade Leo om han fick duscha men mig och jag sa jag då sprang han och frågade Robin om han ville duscha och han blev så glad så det var bara att trycka ihop oss :) YY
Leo har fortsatt i samma spår hemma men inte på dagis, där hade allt gått jätte bra.

Imorse försökte dom mer eller mindre mörda varann men jag lät dom hållas.
För det första för att jag tycker att Robin måste lära sig att stå på sig.

Leo är dum emot honom och han blir ledsen och kommer till mig och jag skäller på Leo och 10 minuter senare upprepar sig händelsen.

Och för det andra för att jag vill att Leo ska lära sig att han inte kan göra vad som helst mot Robin.

På återseende YY

2 kommentarer:

Sandra sa...

Underbart mysiggt att få gå hem tidigt en dag i veckan. Lyxigt att få äta mellis och spendera lite tid med barnen. Älskar torsdagar av just deb anledningen!

Linda sa...

Ja jag vet allt som bråkiga barn jag!

Tack för att du har tittat in på min blogg och hjärtligt välkommen tillbaka.

Ha en bra dag!

Kram Michaela :)