.

.

fredag 11 mars 2011

Vi har varit så duktiga.


I dag har jag tagir fram softshell jackan jag köpte på Rusta i höstas och väst våren till ära för trota alla sjukdomar så SKINER solen.

Trots att halsfluss troligen är här och hälsar på mig så har vi faktiskt tagit oss utanför dörren i dag.
Jag tog en penecilin i gårkväll då jag knappt kunde svälja och hela halsen var full av vita prickar. Tur att jag har några liggandes i skpåpet.
Idag känns halsen redan bättre så troligtvis hjälpte penecilinet.

Vi har varit en sväng i centrum, på posten på apoteket och så på ica och handlat lite növändigheter, när vi kom hem tömde jag sängarna på sängkläder och stoppade in de i tvättmaskinen känns som det behövs när det har kräkts massor här hemma.

Nu: VILA VILA VILA

1 kommentar:

Linda sa...

Sjukstuga lite överallt nu verkar det som. Jag har tur och mår bättre nu. Men har legat här sen i måndags och det har vart såååååååååååå synd om mig helt enkelt!

Krya på sig nu allihop. Kram

Tack för att du har tittat in på min blogg och hjärtligt välkommen tillbaka.

Ha en bra dag!

Kram Michaela :)