.

.

onsdag 6 april 2011



Dom ringde från dagis och berättade att de var tillbaka, och jag sa att
-då kommer jag och hämtar honom om två min,
-ja han är påklädd och klar säger dom så då sa jag att
-ni kan ju skicka hem han,
-ja men det gör vi säger dom.
Sagt och gjort jag Leo och tuffs klär på oss och går till dagis och där ser vi lilla Robin komma, när han såg oss började han springa och Leo också, trots att de slåss så saknar de varann när dom är ifrån varann.
För er som inte bor exakt här kan jag berätta att lyktstolpen är slutet på dagis staketet och den mörka fläcklen under granen uppe till höger är fröken Helen :)

Han hade haft det jätte bra men tydligen bara sett tre grodor, yogurten hade han spillt tre ggr och ha nhade försökt ge bort en muffins till en kompis :)
En hel lyckad dag verkade det som.

3 kommentarer:

Mollan sa...

Kul att han verkade ha haft skoj :)

Linda - En Vimsig Mamma sa...

syskon kärlek =) vad mysigt !! kram

jessica sa...

Hej =) Vad kul att det var "lyckat". Härlig blogg du har, hit kommer jag gärna flera ggr, du har jätte fina bilder på dig och barnen =).
Hoppas du får en super bra dag. Jessica

Tack för att du har tittat in på min blogg och hjärtligt välkommen tillbaka.

Ha en bra dag!

Kram Michaela :)