.

.

onsdag 27 april 2011

Jössös vilken dag :)




Jag var ju 3 kund ett dygn förra veckan och lämnade sedan tillbaka telefonen och avslutade abonemanget.

MEN idag gick det inte längre att ringa till mig och då kom jag på att det var den 27 som min nr flytt skulle gått igenom så jag började ana oråd..... ringde tele2 som bekräftade att min flytt till 3 var påbörjad SEN har jag ägnat större delen av eftermiddagen att försöka nå 3 tillslut åkte jag till affären där de med tele2s hjälp kom fram till att jag var kund både hos 3 och hos tele2 ingen kunde förstå hu det är möjlig och ingen hade upplevt något liknande tidigare.

Krånglet är låååång ifrån över än det kan ta en vecka innan de kan flytta över mitt nr till tele2 igen så till slut fick jag ett kontant kort av 3 som jag kan använda så länge.

Det tog 1,5 timmar i Farsta och stackars morfar gjorde sitt bästa för att underhålla killarna. och i morgon fortsätter det eftersom både tele2 och 3 ska forska i problemet och sen höa av sig till mig. Så var det med den lediga dagen :)


2 kommentarer:

Anonym sa...

Hej Michaela,

Tråkigt att läsa att det blev så fel med ditt telefonnummer. Om det finns något jag kan göra får du gärna maila mig på ida.jonsson@tele2.com

Med vänliga hälsningar

Ida Jönsson, Tele2.

Michaela sa...

Ida måste vara en ängel på jorden :)

Tack för att du har tittat in på min blogg och hjärtligt välkommen tillbaka.

Ha en bra dag!

Kram Michaela :)