.

.

måndag 11 april 2011

Mamma byter bo. Såklart


Kan säga på rak arm att jag älskar Stockholms Tanja :) hon verkar så glad, snäll och rolig.
Det här kommer att bli kul:)
Hittills är det så bra avsnitt, Piteå pappan är så, ja jag vet inte ens vad jag ska skriva, nya mamman håller på att dö och frågar lite försiktigt kan vi inte skjuta på middagen så jag får vila lite och han svarar blankt NEJ jag vill att vi håller på tiderna, va?????? Seriöst :) hon är ju en människ.
Men ändå är hon glad och skrattar vid middagen, min första kännsla håller i sig, hon är underbar, måste vara så kul att känna henne på riktigt
Efter att ha sett nästan hela programmet så tar jag tillbaka det jag först tyckte när det gäller piteå pappan, när det blev mammans tur köpte han det och tog det jätte bra, jag tycker dett är så underbart med människor som tycker om att prova något nytt, (synd bara att han inte tog den lila skjortan som han var så snygg i) hoppas han kan göra liknande saker med sin fru sen som att gå på picknick och äta på restaurang, känns som han behöver lära henne att koppla av och njuta.
Men som avslutning så verkade båda familjerna jätte trevliga och deras möte var varmt hjärtligt och mysigt.

Inga kommentarer:

Tack för att du har tittat in på min blogg och hjärtligt välkommen tillbaka.

Ha en bra dag!

Kram Michaela :)