.

.

torsdag 14 april 2011

Robin ska ju ha kalas på Lördag Och jag har handlat massor och bokat lokalen MEN nu har nästan alla tackat NEJ en pojke har sagt ja och 2 vet jag inte för dom har inte svarat trots att det var sista dagen idag.
Robin blev så ledsen att det bara värkte i hjärtat, han såg så mycket ifram emot att ha kalas i lokalen med chips och disco och Micke har varit iväg och köpt en disco lampa åt honom och när jag sa att jag skulle avboka lokalen då tittade han på lampan men han sa inget han såg bara sååå ledsen ut.
Så jag har ringt och avbokat lokalen nu och han som har hand om bokningen blev så ledsen för Robins skull och beklagade så mycket att det faktiskt kändes lite bättre efteråt att någon annan också tyckte att det var hemskt och tråkigt.

3 kommentarer:

äppelblomman sa...

Nej fy va tråkigt:-( Blir så ledsen för hans skull:-(
Kramar K

Unknown sa...

Så trist när det blir så och så hemskt när barnen blir så ledsna och besvikna :-(

Ska ni boka nytt datum, när det inte är lovvecka?

Cissi sa...

Vad trist och jobbigt men n jag hoppas på att "kommer ej" beror på att det är Påskafton på lördag!

Kram

Tack för att du har tittat in på min blogg och hjärtligt välkommen tillbaka.

Ha en bra dag!

Kram Michaela :)