.

.

onsdag 27 april 2011

Så arg på Bolibompa



God morgon alla.

Jag sitter här tidigt på morgonen och riktigt kokar av ilska över morgonens Bolibompa, dom hade ett Bus program, där de lärde barnen att stoppa in saker i luft ventilen på bilen, leka med fjärkontrollen till bilen och smörja in dörrhantagena med kaviar och avslutar programmet med att uppmana barnen att gå och prova detta.
Jag är så arg så jag hittar inga ord just nu.
Förstå när Robin och Leo börjar kladda in saker med kaviar här hemma för att de har sett det på tv.



1 kommentar:

Jennie sa...

Ja, inte världens bästa morgonprogram precis...

Att klä ut sig till Obiwan är inte ett dugg svårt...så länge man har en hel massa fantasi! Nej, han tittade på dvd-omslaget till tecknade star wars och så letade han fram sin badrock med dragkedja, en halskrage (som han vägrat använda i vinter!!), ett skärp och ett par byxor. Sen var det klart! Framtida kostymör, misstänker jag. :)

Må gott!
/Jennie

Tack för att du har tittat in på min blogg och hjärtligt välkommen tillbaka.

Ha en bra dag!

Kram Michaela :)