.

.

fredag 22 april 2011

Vi åkte ju till farsta i förr går för att köpa lite blommor (det var ju då jag råkade köpa telefon och bli 3 kund) Nu är altanen vår fin och några Bellisar satte jag vid dammen för där är det så dött och tråkigt just nu innan blommningen kommer igång. Tänk att blommor gör mig så lycklig, det är verkligen det bästa jag vet. I går gjorde ju killarna lite påskris så jag gjorde två kvistar med lite fjädrar och satte i krukan.

-å vad fint, sa Leo
- vänta lite.
Så sprang han in och kom ut med en kvist ifrån sitt påskris och den satt vi ner i den blåa krukan och fint blev det.

2 kommentarer:

Linda aka Javamorsan sa...

Härligt när man får det fint om kring sig!
Hoppas ni får en underbar långfredag! Kram

Unknown sa...

Jättefint! Vad duktig du är!

Kram!

Tack för att du har tittat in på min blogg och hjärtligt välkommen tillbaka.

Ha en bra dag!

Kram Michaela :)