.

.

tisdag 10 maj 2011

Balkong häng :)

Jag är hemma och vabbar idag inte för att Leo är dödligt sjuk utan jag gjorde en kombo.

Leo var hemma igår med mormor och jag gick och jobbade fast jag inte alls var frisk bara för att och det fick jag ju bittert äta upp i går eftermiddag/kväll då jag knappt kunde ta mig hem från jobbet, så därför bestämde jag mig för att vara hemma och vabba idag så får Leo bli riktigt frisk och jag får också vila.



Förmiddagen har vi spenderat på balkongen i värmen. Killarn har lekt mest med dinosaurier och jag har tittat på och bläddrat lite i tidningar.

Sedan fick dom hamburgare till lunch, världens succe :)

Jag tycker dom där snabb hamburgarna är riktigt hemska så jag vet inte varför jag går på det igen och köper dom?? Måste hitta något bättre.

Nu tittar killarna på Trolltyg i Tomteskogen och jag ska lägga mig på soffan, vila och titta på Vampire diaries.



1 kommentar:

Jenna sa...

Hej! Tack, vad glad jag blir :) Tror att strulet på blogg.se som var i helgen gör att det inte går att kommentera där.
Inte helt fel dag att vabba på ;) Underbart väder, men kanske inte så kul om man inte mår så bra. men härligt med balkong! Det är det enda jag saknar i vår lägenhet.
Kram!

Tack för att du har tittat in på min blogg och hjärtligt välkommen tillbaka.

Ha en bra dag!

Kram Michaela :)