.

.

onsdag 25 maj 2011


Det här med löpträningen....................
Jag vet inte hur jag ska få ihop den viljan finns absolut just nu men jag KAN ju aldrig ge mig i väg och spring,
idag onsdag är jag ju hemma med killarna,
i morgon tänkte jag springa men då vart jag tvungen att ta ledigt och vara hemma med Robin som ska på sitt första besök i skolan och på
fredag börjar jag tidigt och låta dom vara kvar extra länge en eftermiddag för att jag ska ut och springa känns inte okej. sen kommer
lördag och söndag och då har jag ju killarna hela tiden så då kommer jag inte iväg då heller. så då blir nästa gång på måndag, så istället för varannan dag så blev det helt plötsligt en gång i veckan :(

Jag vet inte hur jag ska göra för att få ihop det, jämt när jag hittar något kul så faller det jämt för att jag inte hinner. Och jag vill inte be mormor heller efter´som hon redan hämtar 2 dagar i veckan på dagis.



Inga kommentarer:

Tack för att du har tittat in på min blogg och hjärtligt välkommen tillbaka.

Ha en bra dag!

Kram Michaela :)