.

.

fredag 20 maj 2011


Detta fina och fantastiska träd växer utanför mitt jobb och det blommade så vackert så jag var tvungen att ta ett kort påvägen hem idag.


Hej alla fina :) Y

Solen har skinit hos oss hela dagen men vindarna har varit kalla, regnet vi fick har verkligen gjort susen, det växer så det knakar i mina rabatter vilket är så kul, blommor är verkligen mitt absoluta favorit intresse, stannar alltid till vid blomsteravdelningen och tittar lite även om jag inte ska köpa något.

Jag har äntligen fått mitt staket upp rätat på baksidan (det lutade något förfärligt) så nu ska jag handla några clematis som kan klättra upp och försköna det.


Killarna och jag har varit på kalas nu på kvällen och nu sover dom som stockar redan och i morgon ska vi upp TIDIGT och åka till Mantorp med Micke och Emma så det blir väl sängen för mig straxt också, gå upp tidigt är INTE min grej, brukar må både fysiskt och psykiskt dåligt :(

Kram på er YY


1 kommentar:

Sandra sa...

Vinka åt mig när ni passerar Linköpings första bostadsområde som ligger till vänster av motorvägen när ni kommmer från stockholm, när ni ser det första vita flygplanet (fortfarande på vänster sida av vägen) där bor jag!

Tack för att du har tittat in på min blogg och hjärtligt välkommen tillbaka.

Ha en bra dag!

Kram Michaela :)