.

.

tisdag 17 maj 2011

Efter regn kommer sol

Och visst är det så. YY
I morse när vi vaknade sken solen hos oss UNDERBART men nu blev det svårt tycker jag att veta var jag ska sätt på Robin för kläder idag.
Han ska nämligen till Hågelby parken och ta El-bils körkort.



Jag får alltid spel när det gäller kläder ännu mer om de ska bort, jag vill inte att dom ska frysa och inte svettas och ska dom bort vill jag inte att dom ska behöva bära massa kläder.
Killarna är nu på dagis och jag kryper ner i soffan med havs ljud på datan (hittade en super mysig relax video på you tube) och vilar, fattar inte att en virusinfektion ska vara så lång dragen. Nu vill jag gå och jobba och komma ihång med den planerad träningen.

Inga kommentarer:

Tack för att du har tittat in på min blogg och hjärtligt välkommen tillbaka.

Ha en bra dag!

Kram Michaela :)