.

.

måndag 9 maj 2011

Ett kort kvälls hej

Dagen har varit stressig MEN ... vilket underbart väder vi har fått igen YY.
Huvudvärken ger sig inte, hörde på jobbet att det är något som går, denna virusinfektion men det gör det inte lättare för det men mindre ensamt :)

När jag kom hem på kvällen var huvudvärken så svår att jag bara skakade och illamåendet sköljde över mig så jag trodde att jag skulle spy innan kvällen var slut.
Som tur var hade vi rester i kylen som jag värmde i micron och efter en ipren och en alvedon comp så sommnade jag i soffan och nu har jag precis lagt killarna och sitter här i soffan och bara känner mig helt färdig.

2 kommentarer:

Sandra sa...

Hoppas du snart känner dig bättre!

Linda aka Javamorsan sa...

Usch då! hoppas du mår bättre snart. Mitt enda tips är att byta mot Bamyl Koffein. Det är min bästa vän i nöden när jag har migrän vilket jag har ganska ofta tyvärr :(

Kram på dig och kry på dig nu!

Tack för att du har tittat in på min blogg och hjärtligt välkommen tillbaka.

Ha en bra dag!

Kram Michaela :)