.

.

tisdag 24 maj 2011



God morgon på er.


vi sitter i soffan jag med lite kaffe och tittar på pippi, så kul att det går varje dag nu kl 9 Robin och Leo verkligen älskar PIPPI. Havregrynsgröten är redan av klarad och lite senare bär det av till dagis. Skulle så gärna vilja gå ut och träna idag igen men jag har verkligen träningsvärk i hela kroppen, visst ska man väl vila eller ???

Kan ju alltid köra en pilates ikväll :)

Undra om jag ska ta med pappa till bauhaus och köpa jord och Klematis så baksidan blir klar någon gång. YY

4 kommentarer:

Mia sa...

Ja det är väldigt mysigt att ha barnen tätt även om det var en stressig tid då de var små, jag var ju dessutom själv redan när Julia låg i magen.

Idag så har tjejerna ut rätt mycket av varandra eftersom de är så tätt mellan dem även om det blir en del bråk ibland så leker de riktigt bra tillsammans

Lotte sa...

Här går Pippi med varm på morgnarna. Skönt med träningsvärk men du behöver nog lite vila ;-)
Ha en bra dag!!

veronica johansson sa...

Det tycker jag låter som en bra idè :)
Ha en skön em :)
Kram från Veronica
http://blogg.mama.nu/wavva/

Emma sa...

Jag har picasa men varje gång jag gjort ett collage och ska lägga ut de på bloggen så blir de jätte små !!

Tack för att du har tittat in på min blogg och hjärtligt välkommen tillbaka.

Ha en bra dag!

Kram Michaela :)