.

.

söndag 22 maj 2011



Hej alla ni!
Hoppas ni också har en juvlig söndags morgon, hos oss skiner solen men himmlen är inte blå så det blir nog inte att sola i bikini idag, men viss blir man sååå mycket gladare av att solen skiner iaf ?? : )
Från det ena till det andra.
Jag blir tokig, jag vet inte vad jag ska göra för att lyckas hålla lilla Leo frisk. Igår hade han jacka större delen av dagen och sen långarmad t-shirt men en kort armad utan på och idag vaknade han dålig igen :)
Han ligger i soffan och bara hostar och är helt färdig.



Jag inser också idag att gud vad jag saknade Tuffs igår, vi har gosat hela morgonen, nu ligger han och solar sig i solen på vardagsrums golvet, så knasig :)

Inga kommentarer:

Tack för att du har tittat in på min blogg och hjärtligt välkommen tillbaka.

Ha en bra dag!

Kram Michaela :)