.

.

torsdag 26 maj 2011

Mammas skol kille

Idag har vi varit och hälsat på i skolan.

I 1 1/2vtimme var han med sina fröknar medans vi föräldrar fick information av rektor i matsalen. Jag har ju varit så orolig för Robins skolstart så jag har varit illa mående eftersom han är så rädd och kännslig av sig och det har jag berättat för hans fröken som jag har den stor a turan att känna sedan vi arbetat tillsammans på dagis.


När vi fick hämta barnen så berättade hon att hon hade berättat det för Robin och att all hans räddsla var borblåst och att det hade gått SUPER :)

Nu är vi hemma och har ätir korv med bröd och väntar på att vi ska gå tillbaka kl 1400.

Solen skiner och det är underbart väder ute känns sååå tråkigt att behöva vara hemma från jobbet idag ;)




2 kommentarer:

AnnaMalin sa...

Sv: Hihi, ja den är väldigt söt :-)

Annas inspiration sa...

Åh vad skönt att allt verkar går bra,
man vill ju inget hellre än att ens barn ska vara glada o trygga.

ha en fin fredag!

Tack för att du har tittat in på min blogg och hjärtligt välkommen tillbaka.

Ha en bra dag!

Kram Michaela :)