.

.

lördag 28 maj 2011

Städat städat städat


Kvällens film. Jätte bra

Jag känner mig så stolt över att jag har kört ett städ race i dag. Vädret idag var inget att hurra för direkt, tunga moln och regnstänk. Ett riktigt städ väder men vi var så trötta hela familjen idag och har bara sett på film och latat oss, så till mellis gjorde jag tyvärr en blåbär och hallon paj, (jag har ju ingen karaktär alls ) och det var tydligen den sockerkicken jag behövde, för efter det så fick jag världens städ lust, jag har dammsugit 2 av 3 våningar, sorterat tvätt och plockat städat köket och tömt diskmaskinen osv sen blev det tyvärr dags för middag och efter middagen var all trötthet tillbaka igen :) så tyvärr hann/orkad jag inte ta röran i sovrummet. (kartonger med påskpynt som ska upp på vinden kläder som skall hängas och lakarn som ska bytas)

Nu gick killarna och la sig efter att vi tittat på en film som jag lånat av en jobbar kompis och jag tror att jag ska lägga mig i sängen och se på tv, jössös vilken trött dag. :)


1 kommentar:

Anonym sa...

jisses snacka om att gå från Noll till 100 på en Paj ! du måste berätta vad de var för hemlig ingrediens i den där pajen!
Känns alltid bättre efter att man fått undan allt

ha en underbar mors dag.

/Markus

Tack för att du har tittat in på min blogg och hjärtligt välkommen tillbaka.

Ha en bra dag!

Kram Michaela :)