.

.

torsdag 5 maj 2011

Vi hade sån himmla tur idag på jobbet att himmlen sprack upp och solen tittade fram lagom till kl16 då vi drog igång.
Sen på kvällen fick vi veta att idag/kväll är det tre solar ???


Sötaste killarna i världen YY

och en hund med :)

Nu ska jag straxt gå och lägga mig och se på criminal minds i sängen och sen sova,helt slut som förväntat efter denna dag, men det var kul.
Killarna ligger i sina sängar men har svårt att sommna eftersom pappa och Emma varit här i kväll :)




1 kommentar:

Angelica sa...

Hej
Vad kul att du hittade till min lilla blogg och ville lämna en kommentar! Ja visst var tårtan lite kul och det var min påhittiga sambo som fixade till den. Sitter också tittar på Criminal Minds men jisses vad läskigt det är. Ha en bra kväll
Angelica!

Tack för att du har tittat in på min blogg och hjärtligt välkommen tillbaka.

Ha en bra dag!

Kram Michaela :)